Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" możesz zrezygnować z towaru zakupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Poniższe punkty regulują kwestie związane z procedurą zwrotu towaru:

Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób uszkodzony.

Zwrot towaru nie dotyczy wyrobów, które są wykonywane na zamówienie indywidualne, oraz w których na życzenie Klienta dokonano jakichkolwiek zmian odbiegających od standardu wyznaczonego przez dany model biżuterii.

Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

Towar musi zostać zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnymi metkami.

Zwrot towaru należy uzgodnić uprzednio ze sklepem MSilver – drogą e-mailowa lub telefoniczną.

Uwaga: Za wadę nie uznaje się naturalnych inkluzji, wewnętrznych pęknięć oraz naturalnych przebarwień kamieni. Sklep dokłada wszelkich starań, aby produkty były jak najwierniej przedstawione na zdjęciach. Zdjęcia wykonywane są w warunkach studyjnych, przy profesjonalnym oświetleniu, stąd mogą zdarzyć się rozbieżności w kolorze spowodowane intensywnym oświetleniem przedmiotu oraz indywidualnymi ustawieniami parametrów monitora Klienta.

Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT) pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz podać numer konta, na jaki Sklep powinien zwrócić zapłatę.

Towar niespełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty do zwrotu.

W przypadku zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki towaru do i od Klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do potrącenia tych opłat z kwoty zwracanej za towar.

W przypadku uznania odstąpienia od umowy Sklep zwraca pieniądze w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy i podanym numerem konta

Reklamacje

Warunkiem przyjęcia reklamacji jest przesłanie towaru, z opisem wady, na adres dostawcy w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Produkty wadliwe są wymieniane na nowe po zgłoszeniu uszkodzenia jeżeli jest taka możliwość. Producent zastrzega sobie prawo do zwrotu kosztów produktu w przypadku kiedy nie ma możliwości wyprodukowania drugiego takiego produktu. Wynika to z niniejszego regulaminu – produkty są wykonywane ręcznie, każda sztuka jest egzemplarzem pojedynczym i nie ma możliwości stworzenia drugiego takiego samego egzemplarza. Producent zastrzega sobie prawo do indywidualnej konsultacji z Klientem i ustalenia dogodnego rozwiązania dla Kupującego.  Koszty przesyłki wymienionego towaru pokrywa Sklep.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy zamawiającego Sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.